afschaffing rebuildhulp

  • Met ingang van 1 augustus zal er opnieuw een wijzinging in de spelregels worden doorgevoerd.
    Vanaf die datum zal het namelijk niet meer toegestaan zijn dat lager geplaatste spelers rebuildhulp bieden aan spelers die boven hen staan.

    Rebuildhulp van hoog naar laag zijn, net zoals alle transporten van hoog naar laag, gewoon toegestaan.
    Voor rebuildhulp van laag naar hoog wordt vanaf 1 augustus geen toestemming meer gegeven. Deze transporten gaan dus vallen onder pushing.
    Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

    ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
  • Pendragon schreef
    Met ingang van 1 augustus zal er opnieuw een wijzinging in de spelregels worden doorgevoerd.
    Vanaf die datum zal het namelijk niet meer toegestaan zijn dat lager geplaatste spelers rebuildhulp bieden aan spelers die boven hen staan.

    Rebuildhulp van hoog naar laag zijn, net zoals alle transporten van hoog naar laag, gewoon toegestaan.
    Voor rebuildhulp van laag naar hoog wordt vanaf 1 augustus geen toestemming meer gegeven. Deze transporten gaan dus vallen onder pushing.


    even een bump.... overmorgen wordt dus de mogelijkheid van rebuildhulp uit de spelregels geschrapt!
    Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

    ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
  • Met ingang van vandaag is rebuildhulp van laag naar hoog niet meer toegestaan, en valt onder pushing.
    Transport van hoog naar laag blijft (zoals altijd) wel toegestaan.
    Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

    ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk