eieren zoeken!

    • eieren zoeken!

      Hallo lieve users,

      Ook dit jaar wil ik een traditie voorzetten en het OGameforum bezoeken om wat eieren te verstoppen.

      Dit jaar kom ik, de paashaas, langs en verstop ik tien eieren. Gelukszoekers kunnen deze eieren opsporen. De beloning bestaat uit drie door GameForge beschikbaar gestelde coupons, elk ter waarde van €10,-. Deze coupons kun je bijvoorbeeld gebruiken om in OGame donkere materie aan te schaffen.

      [q]De spelregels:

      Wat is de bedoeling?
      In de loop van vanavond verstop ik de eieren. In totaal verstop ik tien eieren in het eerste bericht van willekeurige threads. De bedoeling is dat jullie van de tien eieren een gevuld mandje eieren verzamelen. In een mandje passen zeven eieren. Hiervoor hebben jullie 48 uur de tijd. Op maandag 25 april op middernacht (23:59) sluit de wedstrijd!

      Ik heb zeven eieren gevonden, wat nu?
      Elk ei is verstopt op de eerste pagina van een thread. Je kopieert de links van deze threads. Deze links stuur je via een PM (forum bericht) op naar mij. Vermeld in de titel je forum account naam! Iedereen mag maar eenmalig een antwoord insturen.


      Wanneer maak ik kans op een van de coupons?
      Wanneer je een volledig gevuld mandje met 7 eieren voor maandag middernacht naar mij hebt opgestuurd ding je mee naar een van de coupons. Stuur je je mandje na maandag 25 april 23:59 op dan heb je helaas geen kans meer om een prijs te winnen.

      Het gouden ei
      Ik verstop ook nog een gouden ei. Ook het gouden ei is ook verstopt in de eerste post van een willekeurige thread. Deze thread kan zitten in elke sectie van het forum. De persoon die als eerste de link van de thread waarin het gouden ei zich bevindt opstuurt naar mij wordt beloond met een van de drie coupons ter waarde van €10,-. Dit is 100% zeker, echter alleen voor de eerste persoon die een link opstuurt naar de paashaas.

      De winnaars
      Uit de ingezonden gevulde mandjes trek ik willekeurig twee winnaars. Deze winnaars zullen op woensdag 27 april bekend worden gemaakt. De laatste coupon is gereserveerd voor de persoon die als eerste de link van het gouden ei instuurt.

      Overleggen met andere spelers is niet te controleren en daarom ook niet verboden. Houd er wel rekening mee dat hoe meer spelers een goed antwoord inzenden hoe kleiner de kans wordt om een coupon te winnen![/q]

      We hopen op een leuke wedstrijd waarin door flink wat personen de eierjacht wordt gestart. En vergeet het niet, heb je een volle eiermand stuur de links dan via een PM bericht naar De Paashaas. Verder wensen ik en het OGame team iedereen veel succes.

      Groeten,
      Het OGame team en de paashaas


      het gouden ei ziet er zo uit:


      de andere eieren zo:







      tnx aan websterking voor het schilderen van de eieren :)
    • Even een update.. het gouden ei is al (meermalen) gevonden.

      Ik maak nog even niet bekend wie de eerste was, maar het heeft dus geen zin meer om de vindplaats van het gouden ei in te zenden.

      Het mandje met zeven eieren kun je nog gewoon inzenden, want daar loten we twee winnaars uit :)
    • De prijswinnaars zijn bekend.
      davyyyh was de eerste inzender van het gouden ei, en heeft dus een coupon ter waarde van tien euro gewonnen.
      Daarnaast zijn er nogal wat mandjes met 7 eieren ingezonden, en hieruit zijn twee winnaars geloot.
      De prijs is gevallen op noot en op gouden vlieg.
      De winnaars hebben hun coupon al ontvangen in hun pm. Heel veel plezier ermee.

      voor de volledigheid....

      De eieren waren verstopt in de volgende topics:
      gouden ei:
      Eerste slag Van Draco: Pulse [AXE] vs. flashover [.UPP.] (A: 0, V: 0) [TOT: 0]


      andere eieren:
      Game Bugs en workarounds
      Expert 20% Verbal vs. aXis (A: 393.715.000, V: 1.937.931.000) [TOT: 2.331.646.000]
      [EX] BA fnord
      Redesign is Coming!
      Ogame.nl teamdagboek
      Nieuw universum: DRACO (Sneak Preview)
      Game Bekende klachten & bugs
      De Eredivisie TOTO
      Hoogste onderzoeken en gebouwen van OGame.nl
      CommunityNL Meeting - April 2011