De lege plekken vullen

    • De lege plekken vullen

      Tja, het team is nu opeens een heel stuk leger dan een week geleden en dat heeft geleid tot teveel lege plekken bovenop de plekken die we al miste. Allemaal bekend mag ik aannemen. Daarom is er de afgelopen 2 dagen een discussie in het team geweest over wie de nieuwe SGO's moete worden. We kwamen er meteen al achter dat er bij ieder teamlid wel nadelen waren waarom die niet de beste keus was, alleen zo hielden we geen opties meer open. Ik heb toen gevraagd of mensen hun keuze, en of ze zelf wel of niet SGO wilde worden aan me konde mailen. Hierop kreeg ik 1 mailtje en 1 query, waardoor ik dus met een voorstel moest komen waarvan ik niet zeker wist of dit gedragen werd door iedereen.
      Op het voorstel kwam wel kritiek, maar uiteindelijk was de algemene stemming dat dit wel een redelijke mogelijkheid was en zou gaan werken. Hoewel dus zeker niet ideaal, en dat is iets dat iedereen onmiddelijk toegeeft.

      Maar goed, hier dus het plan voor nu:

      Uni 1-4: Exdude
      Uni 5-8: Donayet

      En dan sprekt voor zich dat Donayet de discussie opleverde, het nadeel dat hij GO is/was spreekt tegen de keus. Maar zijn andere vaardigheden waar hij ervaring mee heeft, het contact met gebruikers, het al SGO zijn voor Bitefight, het goed kunnen leren en het daarna overbrengen op andere (leraar in RL), het objectief en eerlijk zijn. En ook woog mee dat uni 5-8 dringend maar 1 nieuwe GO moest hebben, nu Cyberz alsnog gaat is dat helaas niet meer het geval. Dona kent de admin tool daarnaast al uitgebreid van de verschillende admin fora, waar methodes e.d. goed besproken worden. Daardoor heeft hij er misschien fysiek niet mee gewerkt, de tips en triks kent hij al wel en de tool zelf zal ik hem asap leren.

      Daarnaast de toekomst, er is geen nieuwe GA gekozen bijvoorbeeld. Dit omdat er dan een te extreme leegloop zou zijn aan de onderkant, maar het lijkt me dat de meeste wel hebben bedacht dat Exdude de eerst volgende GA word, dit liefst zo snel mogelijk maar op het moment dat er enigzins GO plekken zijn gevuld. In de zeer nabije toekomst in ieder geval.

      Ik hoop dat we met deze en de toekomstige veranderingen een nieuw stabiel team neerzetten waar jullie als spelers vertrouwen in zullen hebben of gaan krijgen.