Irc

    • Zoals een deel van jullie wel gezien heeft heb ik IRC regels gepost. Op zich kon iedereen deze wel bedenken maar er was soms commentaar dat ze er niet waren en we dus ook niet "mochten kicken" of er was onduidelijkheid wat nu wel mag en wat niet. Ik hoop dat deze problemen opgelost zijn zo. Mocht je wel vragen hebben, stel me die dan gerust.

      De IRC regels

      Daarnaast waren er steeds meer mensen die klachten hadden over het IRC kanaal #ogame.nl omdat dit te vol raakte met onzinnige gesprekken, geknuffel en geslap. Een beetje vrijheid mag wel, te gek moet het niet worden en naar mijn idee werd dit langzaam het geval. Ik zou daarom iedereen willen vragen er op te letten dit niet teveel te doen. Daar zijn andere kanalen voor zoals #UFO en #kleffhokje (nee, die heb ik niet verzonnen ^^). Het IRC team zal meer op dit gedrag gaan letten zodat het kanaal weer beter gebruikt kan worden waar het voor bedoeld is.

      Daarnaast hebben we een #ogame.nl-support kanaal gekregen, dit is bedoeld om bij vragen of problemen snel goede hulp te kunnen krijgen. Een aantal teamleden zal in dit kanaal rondhangen om je vragen te beantwoorden. Daarnaast ben ik opzoek naar enkele gebruikers die ook graag gebruikers willen helpen met problemen of vragen.
      Je kan er terecht met dingen die niet werken in je account, maar ook met bijvoorbeeld vragen over de beste tactiek of hoe je een nieuwe planeet koloniseert (goed, dat vind je sneller op het forum, maar je mag het vragen :)).
      Mocht je interesse hebben om te helpen in dit kanaal, laat me dit even weten :)