invoering versie 3.0

    • invoering versie 3.0

      Zojuist heeft Gameforge de planning bekend gemaakt waarop de communities overgaan op versie 3.0:

      13.12.: ORG, FR, ES, IT
      14.12.: PL, TR, GR, US, NL
      15.12.: AR, MX, SI
      19.12.: HR, SE, YU, missing DE server
      20.12.: JP, NO, SK, TW, PT, RU, BR, DK, CZ, HU, RO, FI

      Waarna eigenlijk al snel de overstap naar versie 3.0.1 waarin een aantal kleine bugs gerepareerd worden (zoals onder andere de hoeveelheid grondstoffen en schepen die je kunt vinden gedurende een expeditie).

      let op:

      - Sommige scripts zullen voortaan niet meer om 01:10 uur gedraaid worden, maar worden verplaatst naar 03.00 uur (verwijdering van opgeheven planeten/manen en het opruimen van puinvelden).
      - Op dit moment krijg je nog erepunten voor alle vernietigde verdediging, zoals genoemd in het gevechtsrapport. Waarschijnlijk bij versie 3.1 zal dit veranderd worden zodat alleen de daadwerkelijk vernietigde verdediging (na reparatiewerkzaamheden) meegerekend wordt.
      - Nieuw onderhoudsscherm tijdens langere updates.


      discussie kan in : discussiedraadje update 3.0
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Ze stonden al ergens anders op board, maar even voor de duidelijkheid ook hier.
      De schema's voor de reeds bestaande uni's
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk