Nu versie 4 in de lucht is, kunnen we gaan beginnen met het opnieuw taalfoutenvrij maken van het spel.
In deze thread wil ik graag de ingame taalfouten verzamelen.
Fouten op het forum, of in sticky's (regels, beginnershandleiding e.d.) kan je melden bij de mod van het desbetreffende forum-deel.
Hoe een fout te melden:
2 voorbeelden:
In deze thread wil ik graag de ingame taalfouten verzamelen.
Fouten op het forum, of in sticky's (regels, beginnershandleiding e.d.) kan je melden bij de mod van het desbetreffende forum-deel.
Hoe een fout te melden:
- Meld kort waar de fout te vinden is.
- Zet de oude, complete en dus foute tekst er neer, het liefst met de 'fout' in het rood.
- Zet verbeterde tekst, met de 'verbetering(en)' in het groen. Indien de verbetering erg simpel en duidelijk is, volstaat het plaatsen van een losse verbetering
2 voorbeelden:
- Bij een maanvernietiging:
Een vloot van planeet Kaupang [[X:xXx:X]] bereikt de maan van jouw planeet [[X:xXx:X]]. Je merkt zwakke aardbovingen op die steeds sterker worden totdat je maan in miljoenen stukken vliegt. Kort daarna verdwijnt de aanvallende vloot compleet van je scanners en weet je dat er iets goed mis is gegaan voor de aanvaller.
Kans op maan vernietiging: 100 %, kans op vloot vernietiging: 34 %
Moet zijn: aardbevingen
- gebouwen/terravormer:
orginele tekst met fouten:
The Terravormer is nodig om ontoegankelijke gebieden op je planeet te hervormen voor infrastructuur.
Benodigd: Kristal: 100.000 Deuterium: 200.000 Energie: 2.000
Productie tijd:54m 32s
correctie:
De Terravormer is nodig om ontoegankelijke gebieden op je planeet te hervormen voor infrastructuur.
Benodigd: Kristal: 100.000 Deuterium: 200.000 Energie: 2.000
Productie tijd:54m 32s
Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers
ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk