20k op Facebook!

    • 20k op Facebook!

      OGame heeft 20.000 fans op facebook en Gameforge vindt dat een feestje en bedankje waard.
      Daarom zal er eind van deze week er een ingame event plaatsvinden, waarvan de details op dit moment nog niet bekend zijn.

      Ook zullen er (vandaag en morgen) op de Facebookpagina gratis coupons verspreid worden. Grijp je kans om de eerste te zijn die een nieuwe couponcode inwisselt!
      De link naar de facebookpagina is facebook.com/ogame (op dit moment enkel in Engels en Duits)
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Pendragon wrote:

      Daarom zal er eind van deze week er een ingame event plaatsvinden, waarvan de details op dit moment nog niet bekend zijn.


      Helaas, er is een technisch probleem met dit ingame event. Daarom is het uitgesteld naar eind volgende week.
      Meer informatie volgt.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Komend weekend zal het event plaatsvinden in:
      de, org, fr, es, gr, it, pl, tr

      De expeditie zal tijdens dit event 9x zoveel DM opleveren als normaal. Het zal in deze landen online zijn van 15 juni 12.00 uur tot 18 juni 12.00 uur.
      Andere landen volgen later. Versie 4.1.1 moet online zijn voor dit event kan plaatsvinden omdat deze versie een bug fixed die in het event zit.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk