In de periode van 25 oktober tot 2 november ben ik helaas niet bereikbaar voor GO zaken in verband met een minivakantie (korte 'roadtrip' door een paar landen in Europa). Queen Sylvia zal voor mij waarnemen in Nekkar, je kunt in die week het beste support tickets aanmaken of emails sturen. Ingame PMs naar mij zijn onverstandig, immers zal ik niet aanwezig zijn om ze te kunnen behandelen waardoor je dus misschien heel lang op antwoord zal moeten wachten. Houdt hier dus die week rekening mee.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." -Yellowcard - For You, And Your Denial.
Thanks Space, heb het erg naar mijn zin gehad. Ben inmiddels weer in Nederland, vandaag eventjes uitgepakt en dergelijke en morgen nog even een druk dagje. Dinsdag ben ik er weer volledig. Bedankt voor het begrip :).
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." -Yellowcard - For You, And Your Denial.
Thanks Dootje, jij ook van hetzelfde natuurlijk ;).
Over vakanties gesproken... Eind deze week vertrek ik (bijna routine-getrouw) richting Engeland om daar kerst en nieuwjaar te vieren. Dat betekent dat ik tussen 20-12-2014 en 04-01-2015 niet beschikbaar zal zijn voor Ogame gerelateerde zaken. Mocht je in die tijd toch een GO nodig hebben (van Nekkar), dan kun je het beste Queen Sylvia benaderen. Let erop dat in-game berichten dus niet door mij gelezen zullen worden en deze dan dus net als sommige expeditievloten in een zwart gat zullen verdwijnen. Neem daarom in die periode contact op via e-mail (queen_sylvia@ogame.nl) of maak een support ticket aan. Excuses voor het ongemak en alvast een prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar gewenst natuurlijk ;).
Ex-Admin Ogame.nl
Overigens ben ik dit weekend niet bereikbaar voor GO zaken. Mocht je me dringend nodig hebben, maak dan een ticket of stuur een mail naar Queen Sylvia (queen_sylvia@ogame.nl). Bedankt voor het begrip en excuses voor het ongemak.
Ex-Admin Ogame.nl