Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Robbendinho wrote:

      Rena wrote:

      Ik vind 30 euro voor een weekendje inclusief diner en ontbijt helemaal niet duur.
      Boek eens een hotel, dan ben je dat ook zo kwijt :S en dan heb je niet de gezelligheid die we nu hebben.

      Maarja, je had het niet beter kunnen zeggen Alca.

      En wat betreft OV, zolang je tot station deurne komt is het goed, vanaf de meeting zullen mensen dan wel pendelen om je op te halen vanaf het station (tenzij je met de bus wilt en een stukje wilt lopen)
      dus dat moet ook niet zo een probleem zijn toch.


      Lol je kan het ook smeuïger maken dan het werkelijk is. Ik bedoel weekendje? Het is 1 nacht. Diner? Je bedoelt een avondmaaltijdje. En ontbijt is een glas melk met een broodje. De slaapplaatsen zijn massazalen met stapelbedden. Nee er is geen vergelijking met een hotel.

      Gezelligheid heb je dan wel weer gelijk in. Die 30 euro is wel te overzien beste mensen. Of gaan jullie ook de kroeg in met 5 euro? Ook geven mensen vaak 50/60 euro uit voor evenementen. Nou zie dit ook als evenement. En wat al is aangegeven kunnen er genoeg mensen pendelen van station naar huisje.

      Ik zelf kijk nog even aan of ik kom. Mijn matties moeten ook voor een groot gedeelte gaan anders heb ik niet echt een klik...


      Ben het met je eens Rob, alleen maak ik dat avondmaaltijdje samen met Welpje klaar en was ik wel van plan om er iets boeiends van te maken. :P Voor de rest klopt je verhaal helemaal. Pendelen doe ik desnoods zelf, vind ik ook leuk, op die ene flitspaal na is het stukje ommel-deurne een heerlijk stuk om het gas even flink open te trekken en er zitten een paar fijne bochten in. XD

      davyyyh wrote:

      Ik kom alleen als de andere n00dles ook komen, dus probeer die maar te overtuigen.

      Ik ben het niet helemaal eens met die afstanden die ik te zien krijg. De meeste mensen komen nou eenmaal uit de randstad en bovendien loopt de infrastructuur in het niet-Westen nogal achter op ons dus kost het ook nog een veel tijd om daar zo'n boerengehucht te gaan.

      Maar goed dit is typisch zo'n 'first-world'-probleempje dus daar zit ik niet teveel over in.


      Lol! Dat valt best mee. :P Het is volgens mij krap 5 minuten van de snelweg af. :P Dat weet ik niet zeker aangezien ik de vorige keer finaal verkeerd ging en al vanaf sint oedenrode binnendoor reed. XD En dat de meeste mensen uit het westen komen valt ook tegen in de praktijk, gek genoeg. :) Toen ik mijn meeting organiseerde waren ze in de minderheid, en toen zegden er zelfs mensen uit de omgeving hier af. :P Maar jij kan sowieso met Robbendinho meerijden zie ik. Wicked en Edelachtbare komen als het goed is ook en we krijgen Misshammy en Silk ook nog wel overgehaald. :D
    • Robbendinho wrote:



      Lol je kan het ook smeuïger maken dan het werkelijk is. Ik bedoel weekendje? Het is 1 nacht. Diner? Je bedoelt een avondmaaltijdje. En ontbijt is een glas melk met een broodje. De slaapplaatsen zijn massazalen met stapelbedden. Nee er is geen vergelijking met een hotel.

      Gezelligheid heb je dan wel weer gelijk in. Die 30 euro is wel te overzien beste mensen. Of gaan jullie ook de kroeg in met 5 euro? Ook geven mensen vaak 50/60 euro uit voor evenementen. Nou zie dit ook als evenement. En wat al is aangegeven kunnen er genoeg mensen pendelen van station naar huisje.

      Ik zelf kijk nog even aan of ik kom. Mijn matties moeten ook voor een groot gedeelte gaan anders heb ik niet echt een klik...


      Oke misschien overdrijf ik een beetje met mn hotelverhaal :P Maar als je naar een hostel kijkt dan is 't ook niet goedkoop.
      Ik wilde alleen 't punt maken dat het voor een overnachting naar mijn mening niet duur is!


      : IRC: Rena :.
    • Ik was deze vakantie omgerekend minder kwijt per nacht hoor :P Maja ik had ook het goedkoopste van het goedkoopste hotel op hotelspecials.nl gevonden met een 3=2 korting erbovenop XD wat resulteerde in 11,25 per nacht :P

      Anyway ik vraag me af hoe meetings in andere landen georganiseerd worden, aangezien wij onderhand het kleinste land zijn met een eigen ogame en we alsnog over de afstanden klagen :rolleyes: Je bent binnen 3 uur het hele land door van zuid naar noord :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ik weet dat ze in tsjechie en polen ook wel redelijk vaak meetings hebben. En de duitse teamlers kunnen er ook wat van :P
      Maar zoals ik zeg... teamlers. Het zijn vaak team only meetings. Maar als een user bijvoorbeeld goed bekend is met het team kunnen ze gewoon komen volgens mij xD Je kent de polen, als je vodka op kan dan ben je welkom.


      : IRC: Rena :.
    • Het ligt er maar aan hoe jij 'goed bekend' opvat. Wickedmen is ook 'goed bekend' bij het team en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem zo graag bij een meeting zouden willen hebben zeker omdat je dan geen eens je waardevolle spullen zoals je smartphone en portemonnee kan meenemen want voor je het weet ben je ze kwijt.

      Ik heb zin om te komen maar de datum is nogal ver weg dus ik kan niet met 100% zekerheid vaststellen of ik ook daadwerkelijk kom.
      Definitief is niet voor eeuwig
    • Hmmm, wij Nederlanders zijn gewoon een stelletje zeurders (ik wilde wat anders zeggen maar dat mag niet) dat probleem heb je minder in andere communities...
      Naar ervaring uit support en helpkanalen zijn het echt vaak de Nederlanders die klieren xD met de occasional Belg :P

      Maar ik heb het over in een positieve relatie goed bekend geval. En ik denk dat Wickedmen in het echt heus wel mee zal vallen hoor. Anders krijgt ie een draai om zijn oren van mij :P

      En gewoon in het algemeen: Het is natuurlijk een grote meeting, met veel mensen. Dus als je 100% zeker wilt zijn kan je gewoon het beste je telefoon bij je houden net als andere waardevolle spullen. Of je geeft het aan de organisatie en dan zullen wij het ergens opbergen voor je.


      : IRC: Rena :.
    • Ik hoor net dat Wickedmen ook komt op de meeting. Ik probeer hem via hier te bereiken: Wickedmen? Kun jij mijn portemonnee meebrengen die per ongeluk in jouw zak beland is tijdens de n00dle meet? Dan zie ik je op de meet ok? Neem je naar die meet ook al je neven mee? En is er nog plaats in die Mercedes?

      Mij lijkt het wel leuk die meet. Jammer dat het zover weg nog is.
    • Bolder wrote:

      davyyyh wrote:

      Ik ben het niet helemaal eens met die afstanden die ik te zien krijg. De meeste mensen komen nou eenmaal uit de randstad en bovendien loopt de infrastructuur in het niet-Westen nogal achter op ons dus kost het ook nog een veel tijd om daar zo'n boerengehucht te gaan.

      lol, Jullie komen zowat langs mijn voordeur..
      Have fun, het is daar kei leuk..


      Kom jij ook ? Want dan kom ik zeker.
    • davyyyh wrote:

      Het ligt er maar aan hoe jij 'goed bekend' opvat. Wickedmen is ook 'goed bekend' bij het team en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem zo graag bij een meeting zouden willen hebben zeker omdat je dan geen eens je waardevolle spullen zoals je smartphone en portemonnee kan meenemen want voor je het weet ben je ze kwijt.

      Ik heb zin om te komen maar de datum is nogal ver weg dus ik kan niet met 100% zekerheid vaststellen of ik ook daadwerkelijk kom.


      Dan kan ik mijn grootste fan in rl zien :O XD

      Ik was trouwens van plan om op de fiets te komen, maar nu ik hoor dat wickedmen komt kan ik dat denk ik beter niet doen, want er gaan verhalen de ronde hier op het forum waardoor ik het vermoeden heb dat ik lopend terug naar huis kan.. :(
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ik zou echt supergraag willen komen. Met de tijd is het goed, Het is op een zaterdag en daar heb ik nooit wat op :D. Alhoewel ik maar 3/4 uur moet reizen lijkt het mij gewoon een supertof om een ogamemeeting bij te wonen. Heb het vroegah al eens gewild, en nou ik de kans zie om te (kunnen) komen zou ik echt supergraag willen komen :D
    • en het is ook gewoon vet gezellig die meetings, eerste keer dat ik daar heen ging kende ik vrijwel niemand (op eentje na, die ken ik vrij goed :P )
      maar daarna geen meeting meer overgeslagen :D

      ohja, mensen die bang zijn voor de staat van de infrastructuur, die is een heel erg stuk beter dan in de randstad, want mijn god wat een zooitje is het daar, ooit al is geprobeerd met de auto Amsterdam in te komen? :S wat een armoede :p dit is Brabant mensen! mooi asfalt geen drukte en geen maximum snelheid! (behalve bij de flitspalen en in de buurt van de sterke arm van de wet natuurlijk)

      Heb weer zin in de meeting! :)
    • Dat is wel, hoe verder weg van de randstad hoe rustiger op de weg, tenzij je naar Maastricht moet in de spits natuurlijk, maar dat ligt niet aan de hoeveelheid verkeer, maar aan de belabberde infrastructuur :P Gelukkig zijn ze daar nu eindelijk iets aan aan het doen
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Dat is wel, hoe verder weg van de randstad hoe rustiger op de weg, tenzij je naar Maastricht moet in de spits natuurlijk, maar dat ligt niet aan de hoeveelheid verkeer, maar aan de belabberde infrastructuur :P Gelukkig zijn ze daar nu eindelijk iets aan aan het doen


      Tegen de tijd dat dat af is zijn wij te oud om nog überhaupt te mogen rijden... :P
      Maare, tussen het bier drinken, slap auwoeren en lief kijken naar mekaar gaan er ook nog dingen geregeld worden? ^^
      Eerste meeting als het werk het toelaat dus wel benieuwd wat hier al zo gedaan gaat worden :)

      En als er iets geregeld wordt niet te laat aub :rolleyes:
      Mij kenende ben ik na een uurtje of 4/5 pilsen helemaal van de kaart! :cool:


      Electra: 14 solo top 10's & 15 ags top 10's
      Barym: 8 solo top 10's & 4 ags top 10's

    • Als de tijd zo ver is, hebben vele waarschijnlijk ook nog het nadeel dat het kabinet de OV studentkaart naar een kortingskaart maken..
      Zucht @ de politiek.. Ze maken het ook wel moeilijk (nou heb ik het voordeel dat ik al 18 jaartjes (tegen die tijd 19) vrij mag reizen. Vader die werkt bij de trein is wel handig). Ik denk dat nu ook weer veel mensen gaan afhaken door dat. Want 40% korting op €30,- ongeveer, maakt iets meer dan 16/17 euro.
      Maar ik kom hoe dan ook. Ik wil wel eens een ogame meeting bijwonen :)

      Is er ook nog een vaste datum waarvoor je heb moeten betalen? Dus zeg maar voor 1 februari 2013?