Robbendinho wrote:
Psst mensen er komen ook mensen uit de randstad. Die zijn niet allemaal Nederlands en blank. Niet schrikken dus.
Ook in mij omgeving zijn deze personen veelvuldig aanwezig, dus schrikken zal er niet van komen.
Dus de randstad aanhalen is gewoon dom.
Wat ik me wel afvraag: als ik in Marokko woon als Nederlander, en ik zou naar een meeting van ogame gaan, mits die er zou zijn, of ik dan niet genadeloos afgeschoten zou worden( figuurlijk gesproken voor de hittepetitten onder ons ) als ik zou vragen of het eten NIET halal zou zijn.
Het is absoluut niet de bedoeling om hier een discussie daar over op gang te brengen.. maar ik word er zo ziek van....
Als Davy dit had willen weten zonder te trollen dan had hij de organisatie moeten contacten, daar is al veelvuldig naar verwezen en had hij een fatsoenlijk antwoord gehad.
Meerdere malen is door Rena ( correct me if i'm wrong) gezegd in dit topic : als er speciale wensen.. zijn maak deze kenbaar aan de organisatie, en probeer geen troll op gang te brengen over dit onderwerp, want Robbedinho, er zijn ook anders denkende in dit spel die niet uit de randstad komen ( hokjesgeest van je overigens) en een andere mening op na houden, en dan ga je glad ijs betreden.. dat weet davy verrekte goed!!!!
Conclusie.. proberen een troll te plaatsen!!