de 10e verjaardag van OGame! Week 2

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • de 10e verjaardag van OGame! Week 2

      De tweede week van het marathonevent staat op het punt te beginnen!
      Vandaag is er eerst een Happy Hour met 10% extra Donkere Materie voor je geld.

      Later deze week gaat Gameforge terug in de geschiedenis van OGame en staan ze stil bij de komst van de manen in het spel, een van de tactisch gezien spannendste onderdelen van het spel.
      Sinds eind 2003 heb je de kans op het ontstaan van een maan na een gevecht. Met het ontstaan van de maan krijg je een groot voordeel in het gevecht om de hoogste ranking in je universum!

      Om het ontstaan van manen binnen OGame te herdenken verhoogt GF gedurende dit event de maankans naar 30% (van 11 tot 15 oktober)!

      Indien er genoeg schepen deelnemen aan het gevecht (bijv 1667 lf), zal de maankans stijgen van 20 naar 30%. De maximale diameter van een maan zal echter niet groter worden.
      Zoals je gewend bent, kun je in het gevechtsrapport lezen wat het resultaat van het gevecht is, winst of verlies, wel of geen maan!



      Gedurende deze week neemt Gameforge ook een kijkje naar de invoering van commander en de officieren. Daarom voegt Gameforge een speciale bonus toe voor spelers die gebruikmaken van deze mogelijkheden. Als je alle officieren en de commander geactiveerd hebt, zul je vanaf nu een extra bonus krijgen. Deze bonus is een nieuwe maar blijvende feature in het spel.


      • +1 vloot slot
      • +1 spionage level
      • +2% mijn productie
      • +2% energie productie


      Deze bonussen worden automatisch geactiveerd als je commander en alle officieren gelijktijdig actief hebt!
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk