de 10e verjaardag van OGame! Week 5

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • de 10e verjaardag van OGame! Week 5

      Week 5


      De vijfde week van het 10-jarig jubileum – tijd om terug te kijken naar de invoering van de interceptor!

      Om stil te staan bij de invoering van de interceptor – en daarmee terug te blikken op een stevige toevoeging voor de vloot – zal het tijdens dit event ( van 1 tot 5 november) mogelijk zijn om interceptors te bouwen in de helft van de tijd die er normaal voor staat.

      Grijp je kans om je vloot te versterken met dit sterke schip en bereid je voor op mogelijke gevechten in de ruimte!

      Daarnaast wil Gameforge jullie deze week nog een ander geschenk geven om je te bedanken voor je spel en je sportiviteit.



      Deze week ontvangt elke speler alle officieren en commander 7 dagen gratis – en daardoor zul je dus ook automatisch de bonussen ontvangen.

      De komende 7 dagen:
      • Commander
      • Admiraal
      • Ingenieur (niet in universums met verdediging naar puin)
      • Geoloog
      • Technocraat
      • ...en de bonus, bestaande uit : +1 vloot slot, +1 spionage level, +2% mijn productie & +2% energie productie (niet in universums met verdediging naar puin)



      VOOR IEDEREEN
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk