PitA stopt met Ogame

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • PitA stopt met Ogame

      Beste spelers,

      Gisterenavond heb ik mijn taken neergelegd als admin en zeer waarschijnlijk zal ik ook in z'n geheel stoppen met Ogame.
      Ik werd hier min of meer toe gedwongen door de andere admins omdat zij niet kunnen leven met het feit dat ik een relatie heb met MissDevil die gebaseerd is op openheid en eerlijkheid. Wij hebben geen geheimen voor elkaar als het een van ons tweeën aan gaat. Hier konden de andere admins niet mee leven. Ik zou simpelweg informatie over MissDevil voor me moeten houden en dat past niet in onze relatie.

      Aangezien ik samen met MissDevil aan dit avontuur ben begonnen, hebben we dan ook besloten samen met dit avontuur te stoppen. Ik vind het heel erg jammer, Ogame betekende veel voor mij, maar helaas komt daar nu abrupt een einde aan. Ik heb nog geprobeerd of in een andere functie deel kon blijven uitmaken van het team, maar dat zat er helaas niet in. De enige optie zou zijn dat ik GO, Mod of irc-op zou worden. Dat stadium ben ik al enige tijd ontgroeit en daarom heb ik besloten maar in z'n geheel te stoppen.

      Ik wens het admin-team veel succes bij het zoeken van een opvolger.

      PitA out.

      PS, aangezien jullie hier niet kunnen reageren, kunnen jullie je reacties kwijt in mijn teamdraadje: [EX] PitA