Update 5.5.0

    • Update 5.5.0

      Jawel, het is weer zo ver hoor: 1 juli komt weer een nieuwe update, dit keer met nummer 5.5.0

      De volgende veranderingen gaan plaatsvinden: Vertaling door Potentieloos, thanks buddy! (die ontbrekende vertaalregels heb ik alsnog geen zin hehe)

      [Feature aanvraag] .XML API bestand met de URL's van universa voor alle landen
      [Feature aanvraag] Het bericht "u bent overboden tijdens een veiling" wordt nu ook verzonden als je geen commander hebt
      [Feature aanvraag] RSS feed beschikbaar zonder commander
      [Feature aanvraag] Gebruik van het scherm "Vloot 2": Vloot snelheid instellingen
      [Feature aanvraag] Aanpassingen gedaan aan de waarschuwings-driehoek
      [Feature aanvraag] Sta toe om oude dropdown menu's te gebruiken - instelling
      [Feature aanvraag] App notificatie's
      [Perfectioneren] Tekst voor het effect van het bereiken van een bepaald niveau Impulsmotor en Hypterruimte Technologie
      [Bugs] Ontbrekende vernieuwing in Grondstoffen
      [Bugs] Techinfo: Lege tabel bij grondstoffen/faciliteiten
      [Bugs] AGS: Weergave foutmelding in het scherm "Vloot 3"
      [Bugs] Restore the Fleet union selection on fleet 2 after using the back button on fleet 3
      [Bugs] Spoiler BBcode functioneert niet optimaal
      [Bugs] Selecteren van "Alle" afzenders in het berichtensysteem niet mogelijk
      [Bugs] Alliantiehangar: Bevoorradingsraketten kunnen al worden verzonden voordat de vloot is aangekomen
      [Bugs] Tekstuele fouten verholpen
      [Bugs] Footer splitst een opengevouwen dropdown menu in twee delen
      [Bugs] Gebouwen: Verschillende fouten in de weergave van gebouwen die aan het bouwen zijn
      [Bugs] OGame API: wijzig en pas het attribuut xsi:schemaLocation aan naar xsi:noNamespaceSchemaLocation
      [Bugs] Berichten: Titels van dialoogschermen zijn gecentreed wanneer door de berichten werd geklikt
      [Bugs] Uitnodigings-link werd onbruikbaar zodra het werd gebruikt in ingame berichten
      [Bugs] (iPad) Weergave fout - Maan - Overzicht
      [Bugs] JavaScript-foutmelding in Schroothandelaar voor sommige gebruikers
      [Tekst] Text adjustments in the rename/abandon overlay

      Uitleg:
      [Feature aanvraag] Aanpassingen gedaan aan de waarschuwings-driehoek

      Impact van de aanval meer dan 24 uur weg: licht rood
      Impact van de aanval tussen 6 en 24 uur: donker rood
      Impact van de aanval in minder dan 6 uur: Knipperend zoals het nu is
    • Helaas zijn er blijkbaar nog wat probleempjes met 5.5.0 in combinatie met IE. Dat moet eerst nog even opgelost worden.
      De update zal dus waarschijnlijk niet op 1 juli plaatsvinden, maar later komende week. Dan zal er meteen een update naar 5.5.1 of zelfs 5.5.2 plaatsvinden.
      Exacte datum is nog niet bekend.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Vandaag heeft .de de update naar 5.5.1 gehad. Morgen is .nl aan de beurt :)
      Het changelog is hetzelfde als van 5.5.0
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk