Informatie mbt. Yolufyte

    • Informatie mbt. Yolufyte

      Beste spelers,

      Een grote groep spelers was het al opgevallen, maar het account van Yolufyte is op dit moment gebanned. Dit was de GO van uni10. Zoals je uit die zin al kunt opmaken is dit verleden tijd met de volgende reden:

      Yolufyte heeft zich aangemeld onder een naam die samen met het ID bewijs vervalst is. Ook is "zij" geen vrouw maar man, namelijk Flokkert / Lamalas die een tijd geleden ook hier GO is geweest en nu schijnbaar weer terug wilde in het team. Aangezien wij hem niet wilden aannemen onder zijn eigen naam was het nodig de naam, ID bewijs en contract te vervalsen om zo alsnog teamlid te worden.

      Het bewijs hiervoor is overduidelijk en heb ik graag willen weerleggen maar dit kreeg ik niet voor elkaar. Zoveel toeval bestaat er in deze wereld niet. Ook hijzelf kon geen verklaring geven voor de “toevalligheden” die wij geconstateerd hebben.

      Om vanzelf sprekende redenen kan ik het exacte bewijs niet op het forum plaatsen. Je kunt van me aannemen dat het ruim voldoende is en alles wat we konden doen om bewijzen voor beide kanten te vinden hebben na geplozen. En ja, dan kun je denken aan overeen komen IP adressen en dergelijke. De reden dat ik dit nu pas post is simpel, we willen het eerst graag zeker weten voor we er mee naar buiten komen.

      Op dit moment heeft Flokkert / Lamalas / Yolufyte een ban van geheel Ogame.nl, forum, irc en spel dus. Wat de verdere vervolg stappen zijn is op dit moment nog niet duidelijk maar ik neem dit zelf zeer hoog op, dat mag wel duidelijk zijn.

      Met vriendelijke groet,
      Cobis Taba