Nieuwe Ogame.nl IRC channels

    • Nieuwe Ogame.nl IRC channels

      Beste gebruiker,

      Sinds vandaag hebben we een aantal extra kanalen laten registren om zo de manier waarop wij jullie van dienst kunnen zijn te verbeteren :). Hieronder een korte uitleg van de kanalen:

      #Ogame.nl-discussie
      - Dit kanaal zullen we gebruiken om discussies te voeren. Dit kan over algemene, real-life zaken gaan maar ook over onze werkwijze en dergelijken. Er zullen specifieke op worden aangesteld voor dit kanaal die de discussies zullen begeleiden. Het kanaal is muted en alleen tijdens geplande discussies zullen mensen voice krijgen. De aankondigingen hiervan zullen wij doen op het Discussie forum. De belangrijke discussies over ons optreden en dergelijken zullen mogelijk ook op het nieuwsdeel worden aangekondigd.

      #NL.uni# (# = getal van de uni)
      - Dit kanaal zal bedoeld zijn om gesprken over specifieke uni's te voeren. Discussies met spelers uit jouw uni, oorlogen en gevechten in die uni, dat soort dingen.
      - Daarnaast zullen alleen de GO's, SGO's en GA's die iets met deze uni te maken hebben ops krijgen in dit kanaal. Als je dus iemand nodig hebt dan kun je het kanaal bekijken en 1 van de ops aanspreken :). Als een GO hier niet zit dan is hij schijnbaar te druk of offline.
      - GO's kunnen met dit kanaal ook sneller contact hebben met hun spelers zonder ze te moeten zoeken tussen de 100 anderen :).
      - De regels voor dit kanaal zijn strenger dan in #ogame.nl, er wordt verwacht dat je in een uni kanaal niet gezellig chat maar "serieuzer" bent :). Terwijl je in #ogame.nl gezelliger mag zijn :P

      edit: voordat mensen verbaasd zijn mij "opeens" weer te zien en niet tijdens de laatste dagen. Ik ben officieel nog met vakantie, mijn vriendin is bij mij thuis en die wil ik aandacht kunnen geven. Ik ben wel al deze week actief in het team geweest maar niet public omdat dit me teveel tijd zou kosten. Vanaf morgen ben ik weer full-time aan het werk :)