Dune Empire pakt zijn biezen.

    • Dune Empire pakt zijn biezen.

      Hallo spelers en spelerinnen.

      Zoals de titel al doet vermoeden, en zoals ik ook al reeds in mijn topic heb aangekondigd, is voor mij het moment gekomen om afscheid te nemen van mijn teamlers positie binnen het ogame.nl-team. Al 6 en een half jaar heb ik mijn uiterste best gedaan jullie te woord te staan, te helpen en een oogje in het zeil gehouden of onze community zich schikte naar de wensen die jullie naar voren brachten.

      Maar helaas is voor mij het moment gekomen om daar afscheid van te doen. Met mijn full-time baan, opleiding en master blijft er weinig tijd voor mij over om te genieten van mijn hobbies. Ogame was er hier een van, en adminnen kost veel tijd. Toen ik bemerkte dat ik simpelweg niet genoeg tijd had om jullie te woord te staan, te helpen of simpelweg bovenop de zaken die lopen binnen het team te zitten kwam er bij mij maar een duidelijke conclusie naar voren. Ik kan ogame helaas niet meer combineren met mijn leven. Ik heb er simpelweg de tijd en energie niet meer voor.

      Natuurlijk vind ik het erg jammer. Ik heb erg genoten van de net iets meer dan zes jaar die ik met jullie heb doorgebracht. Ik heb veel mensen leren kennen en met veel mensen leuke gesprekken gehad. Maar alles wat een begin kent, kent ook een einde. Dit einde voor mijn teamlerschap is nu.

      Rey Nemaattori zal mijn taken en verantwoordelijkheden op zich nemen, en zijn best doen er voor jullie te zijn.

      Dan rest mij eigenlijk niets anders dan jullie fijne kerstdagen te wensen en een gelukkig nieuwjaar. Ik zal jullie missen, maar zal zeker nog af en toe langskomen om nog even van jullie te genieten.

      Mochten jullie nog een lief woordje voor mij willen achterlaten, verwijs ik je graag >hier< naartoe.

      Voor nu een laatste keer in het nieuwsdeel,

      Ik ben de Dune.
      [de]Ex-Board admin van Ogame.nl[/de]