Misschien de mensen die de nog Crictal Kreela kenden uit 2009-2011 ja die gast die altijd alliantie oorlogen erger maakten.Ik heb genoten van de jaren van het over en weer in the trollende jaren van ogame(Ook de mensen de mij haten )ik speel ogame niet meer sinds 2012 om prive reden ik dacht all die jaren dat ik een perma ban(Forum) wat nu niet zo bleek te zijn.Met dit bericht kondig ik mijn permanente vertrek aan Bedank voor de Memories
Mensen die ik bedank voor de leuke jaren:Balaban Krammarkt Shinjite Just4you HogeMaas KLM Frank99 Haha Extermitor Boris Steven en de mensen die lachten over de Alliantie threads die toen dodelijk eindigen in de orginele Adnromedea en de vloot 500 Sterren die Hogemaas had opgeblazen bij en Deut boer die toen Jigsaw had veraden
Hier neem ik afscheid voor de mensen die mij kenden de jaren geleden
Mensen die ik bedank voor de leuke jaren:Balaban Krammarkt Shinjite Just4you HogeMaas KLM Frank99 Haha Extermitor Boris Steven en de mensen die lachten over de Alliantie threads die toen dodelijk eindigen in de orginele Adnromedea en de vloot 500 Sterren die Hogemaas had opgeblazen bij en Deut boer die toen Jigsaw had veraden
Hier neem ik afscheid voor de mensen die mij kenden de jaren geleden
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/