Anuvinda wrote:
Kijk, ik begrijp dat het vervelend is, maar als je account verwijderd wordt is dat toch echt je eigen schuld.
Dit is nou een een reactie die duidelijk en klaar is !
Anuvinda wrote:
Kijk, ik begrijp dat het vervelend is, maar als je account verwijderd wordt is dat toch echt je eigen schuld.
Obi12try wrote:
Hoi,
Ik wil hier nog iets aan toe voegen:
Wat Baba en Redstar hebben gedaan is niet verkeerd. Het forum is een goede manier om te zien wat er leeft. Het is idd verwarrend wat er gebeurd met gekochte DM als je te lang in Vmode bent en niet inlogt. Als je er een enquete over zou houden weten veel spelers hier niet van. Dus dit is een mooi medium om het toch duidelijk te maken? Wss is bij GF niet duidelijk wat hier speelt. Misschien dat dit wel wordt gedeeld, zodat er iig een duidelijkere methode wordt ontwikkeld. Wat is er moeilijk aan om een automatische reminder te krijgen in je email dat je nog betaalde DM hebt staan op je account in Vmode, of uberhaupt DM hebt staan?
paul-maximilianus wrote:
Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven.
Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat".
Dan is de betreffende speler gewaarschuwd en kan zich erop richten.
Zeker voor accounts waar destijds veel DM gevonden is kan dat verwarrend zijn.
Als ik op mijn Taurus acca zie, net nadat ik terug van vakantie(mode) ben, staat er 34.046 op waarvan 15.100 betaald en had ik dus ook bijna Baba yaya zijn probleem kunnen hebben.
Het moet in GF zijn voordeel zijn dat betalende spelers blijven dus zou ik een warn net als bij het laatste maanveld bezetten verwachten.
Wish2Die wrote:
Accounts worden niet enkel verwijderd wanneer deze in vakantiemodus staat. Een waarschuwing bij het in vakantemodus gaan zou dus niet alle mogelijke situaties afdekken. Ik heb een tijdje terug hiervoor een suggestie ingediend (zie ook: [Accepted] Mail bij dreiging accountsverwijdering), waarbij via het ontvangen van een mailtje een speler op de hoogte zou worden gesteld van het bijna verwijderd worden van het account. Voor GameForge zou dit ook werken, daar spelers dan na inactiviteit ook terug naar het spel 'gelokt' kunnen worden. Helaas is deze suggestie nog niet geïmplementeerd.paul-maximilianus wrote:
Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven.
Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat".
Als ik op mijn Taurus acca zie, net nadat ik terug van vakantie(mode) ben, staat er 34.046 op waarvan 15.100 betaald en had ik dus ook bijna Baba yaya zijn probleem kunnen hebben.
Het moet in GF zijn voordeel zijn dat betalende spelers blijven dus zou ik een warn net als bij het laatste maanveld bezetten verwachten.
WaZ wrote:
Dan zit je ook nog met mensen (zoals ik) die een spam/game mailadres hebben die ik praktisch nooit check en dit soort mails dus uberhaupt niet zouden lezenWish2Die wrote:
Accounts worden niet enkel verwijderd wanneer deze in vakantiemodus staat. Een waarschuwing bij het in vakantemodus gaan zou dus niet alle mogelijke situaties afdekken. Ik heb een tijdje terug hiervoor een suggestie ingediend (zie ook: [Accepted] Mail bij dreiging accountsverwijdering), waarbij via het ontvangen van een mailtje een speler op de hoogte zou worden gesteld van het bijna verwijderd worden van het account. Voor GameForge zou dit ook werken, daar spelers dan na inactiviteit ook terug naar het spel 'gelokt' kunnen worden. Helaas is deze suggestie nog niet geïmplementeerd.paul-maximilianus wrote:
Knigge wrote:
Om het vanuit GF te bekijken, wat zou een commercieel bedrijf beter vinden.
Eerst iets opmaken waarvoor je betaald hebt, of eerst iets gratis.
Door het op deze manier te doen zal je eerder dm moeten kopen wat meer winst voor GF is.
Of ik het met deze eens ben is een tweede en dat laat ik ook in het midden. Maar vanuit GF bekeken is dit de beste manier van werken.
Al levert het ofcourse wel wat werk voor ons op zoals we keer op keer mogen zien.
Daarom lijkt me het idee was wish gevraagd heeft en er gaat komen ook een mooie middenweg
dutchpride wrote:
dan stop ik ook gelijk met het spel en zijn ze minimaal 1000 euro per jaar kwijt, dit is dus alleen n domme beslissing van GF
1 Guest