Pinned Help, mijn account is verdwenen.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Help, mijn account is verdwenen.

      Deze noodkreet komen we met enige regelmaat tegen.
      Soms kunnen we helpen, maar vaker ook niet.

      In een enkel geval probeert een speler in de verkeerde uni in te loggen en is het account alweer snel gevonden.

      Meestal is de situatie ernstiger en helaas niet omkeerbaar

      Een account waar geen betaalde Donkere Materie opstaat, zal na 35 dagen niet inloggen worden verwijdert.
      Dit kan niet ongedaan worden gemaakt.
      Hou er altijd rekening mee, dat bij aankoop van Donkere Materie, deze eerst wordt opgemaakt en de gevonden Donkere Materie blijft staan.
      Log dan ook altijd minimaal 1x per maand in, spelen hoeft niet, alleen het inloggen is genoeg om de 35 dagen teller opnieuw te starten.

      Trial Game Operator OGame.nl
      IRC: Rdet


    • Hallo,

      Bestaat deze thread nog?
      Ik heb hier namelijk wel een vraag over. Waarom blijven i-tjes dan wel bestaan en een account in V-Mode niet?
      Je kunt een account in V-Mode met gekochte DM toch na 35 dagen toch niet zomaar verwijderen? Dat druist tegen alle moraal in. Bijna diefstal zou je kunnen zeggen.....

      Reden van deze vraag is omdat een alligenoot weer wil beginnen met spelen, maar zijn account kwijt is, waar nog gekochte DM op stond.
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • Dat is toch vreemd? Een i-tje blijft bestaan en een Vmode account wordt verwijderd? Hier moet een halt aan komen. Wat vinden jullie?
      Uiteindelijk kom je aan iemands ander portomonee. Daar hoor je vanaf te blijven.
      Je verliest toch ook niet je facebook account,of twitter account, of je email account?
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • itjes gaan ook niet mee met een merge, maar de doeluni kan alwel itjes hebben, als die DM hebben dan blijven die gewoon bestaan.
      Maar als jij je account niet mee laat mergen en je hebt er nog DM dan krijg je dan zoals gezegd terug in een coupon, in principe geven ze dus jou portemonnee terug :P
    • dan zullen ze moeten goed antwoord hebben !!

      want ik heb namelijk dat probleem .. !

      ik had er een account dat ik bezit sinds 2008 speelde toen samen met mijn vrouw ...
      ik ben actief geweest tot rond 2012 en weer met af en toe beginnen spelen in 2014 toen was mijn account er nog ...
      er was toen plots iets nieuw !! je kon DM kopen er werd toen ook gezegd eenmaal er aangekochte DM op je account staat kan deze niet meer verwijderd worden !!
      klonk mij leuk en heb er toen direct ook het kleinste aantal DM opgezet .... in de loop de jaren is er een mooi aantal € aan DM ingegaan ....
      ik ben blijven spelen tot eind april ongeveer ... dit jaar !!!!

      nu wil ik me aanmelden zie ik dat het niet lukt hmmmmm....
      email adres bestaat niet meer .... hmmmm
      contact opgenomen met RENA .. die me alles mooi heeft uitgelegd en dan maar ineens een ticket aangemaakt voor een SGO ...

      wat betreft de aangekochte DM werd er toen plots wel verteld dat er evt nog GEVONDEN DM op kon staan ....
      blijkbaar was er dan plots de regel dat je AANGEKOCHTE DM eerst word gebruikt en daarna pas je evt gevonden DM .... :s wat volgens mij totaal niet kan !!!

      echter werd ik ook doorverwezen naar deze pagina waar ik dit plots te lezen krijg ...
      klopt ook niet want ik wist hier totaal NIETS van ... wat met spelers die hetzelfde meemaken of mij en niet weten dat er eventueel een forum bestaat .....

      denk dan ook eens aan de mensen die dit misschien nog niet weten ... ?
      er moet hoe dan ook een mogelijkheid zijn dat ik mijn account kan terug krijgen...
      vele spelers kenden me in uni 3 net zoals velen van jaren terug zelfs nog van 2008 ...
      ( maar om duidelijk te maken dat ik hier niets zit te verzinnen .. ! )

      d
    • redstar wrote:

      dan zullen ze moeten goed antwoord hebben !!

      want ik heb namelijk dat probleem .. !

      ik had er een account dat ik bezit sinds 2008 speelde toen samen met mijn vrouw ...
      ik ben actief geweest tot rond 2012 en weer met af en toe beginnen spelen in 2014 toen was mijn account er nog ...
      er was toen plots iets nieuw !! je kon DM kopen er werd toen ook gezegd eenmaal er aangekochte DM op je account staat kan deze niet meer verwijderd worden !!
      klonk mij leuk en heb er toen direct ook het kleinste aantal DM opgezet .... in de loop de jaren is er een mooi aantal € aan DM ingegaan ....
      ik ben blijven spelen tot eind april ongeveer ... dit jaar !!!!

      nu wil ik me aanmelden zie ik dat het niet lukt hmmmmm....
      email adres bestaat niet meer .... hmmmm
      contact opgenomen met RENA .. die me alles mooi heeft uitgelegd en dan maar ineens een ticket aangemaakt voor een SGO ...

      wat betreft de aangekochte DM werd er toen plots wel verteld dat er evt nog GEVONDEN DM op kon staan ....
      blijkbaar was er dan plots de regel dat je AANGEKOCHTE DM eerst word gebruikt en daarna pas je evt gevonden DM .... :S wat volgens mij totaal niet kan !!!

      echter werd ik ook doorverwezen naar deze pagina waar ik dit plots te lezen krijg ...
      klopt ook niet want ik wist hier totaal NIETS van ... wat met spelers die hetzelfde meemaken of mij en niet weten dat er eventueel een forum bestaat .....

      denk dan ook eens aan de mensen die dit misschien nog niet weten ... ?
      er moet hoe dan ook een mogelijkheid zijn dat ik mijn account kan terug krijgen...
      vele spelers kenden me in uni 3 net zoals velen van jaren terug zelfs nog van 2008 ...
      ( maar om duidelijk te maken dat ik hier niets zit te verzinnen .. ! )

      d
      dit is geen antwoord maar meer een klacht XD.

      Aangekochte dm gaat inderdaad eerst weg daarna blijft gevonden dm over. ga maar eens met je cursor over je dm logo heen. dan komt het te voorschijn hoe veel dm gevonden is en hoe veel dm aangekocht is.
    • redstar wrote:

      dan zullen ze moeten goed antwoord hebben !!

      want ik heb namelijk dat probleem .. !

      ik had er een account dat ik bezit sinds 2008 speelde toen samen met mijn vrouw ...
      Met je vrouw samen?
      Sharing mag niet he :P

      Over het dm verhaal, gekochte dm wordt eerst opgemaakt bij gebruik, gevonden dm als laatste.
      Het kan dus zijn dat jij denkt dat er nog gekochte dm op een account staat terwijl het alleen gevonden dm betreft.
      Dit betekent dus dat het account verwijderd kan worden.

      Vervolgens word er gezegd dat itjes blijven bestaan en vm niet, sorry maar dat is de reinste onzin, de enige criteria is dm.
      Bij beide is het dus: betaalde dm blijft account bestaan geen betaalde dm is het jammer maar helaas.

      In mijn ogen is dit ook heel logisch, je betaald voor iets en krijgt dus een extra service.
    • Het gaat niet over DM, het gaat over dat een account in Vmode zomaar na 35 dagen MET DM wordt verwijderd. Totale onzin is dat.


      Over sharing: IP-sharing mag niet, dat is wat anders dan met je vrouw samen op hetzelfde account spelen. Want dat kun je niet controlleren.

      En een i-tje wordt niet verwijderd na 35 dagen, een account in Vmode waar geen betaalde DM op staat wel als je niet inlogt. Dat is het kromme ervan.

      En
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try

      The post was edited 1 time, last by Obi12try ().

    • zeer zeker niet ik weet dat ik er laatst nog opgezet heb maar of ik daarom alles heb opgebruikt £....

      en samen spelen met mijn vrouw mocht toen wel ;)
      allemaal netjes aangegeven enkel moesten we mooie tijd laten tussen inloggen ... iedereen wist het en kende ons :)

      verder is het dan zonde !!!! ik voel me genoodzaakt er verder mee te gaan !!! want al dat geld dat er echt inzat ...
      en ja monfy zal wel zijn voor een keer ze iets doen dat GRATIS is ...
      wel zonde dit allemaal ...
      wat als je nu plots door omstandigheden een maand niet kan inloggen en er staat geen DM op ahja dan ben je zomaar even je account kwijt .....
      mag volgens mij ook niet ... !!
    • Sorry om het zo te zeggen. Maar je account is weg. waarschijnlijk heb je verkeerd gekeken naar de dm aantal. en is nu het vervolg dat je vervolg dat je account weg is.
      Ik kan nu ook al zeggen dat je hem ook niet terug krijgt GF kennende. maken ze bij een iemand een uitzondering dan moet dat bij iedereen.

      Dus de volgende keer beter opletten komt alles goed:)
    • Obi12try wrote:

      Het gaat niet over DM, het gaat over dat een account in Vmode zomaar na 35 dagen MET DM wordt verwijderd. Totale onzin is dat.


      Over sharing: IP-sharing mag niet, dat is wat anders dan met je vrouw samen op hetzelfde account spelen. Want dat kun je niet controlleren.

      En een i-tje wordt niet verwijderd na 35 dagen, een account in Vmode waar geen betaalde DM op staat wel als je niet inlogt. Dat is het kromme ervan.

      En
      Lees even voordat je gaat typen, er zit een verschil tussen betaalde dm (jij koopt het) en gevonden dm,
      Hierboven is het al een aantal keer verteld dat gevonden dm als laatste opgaat, dus het is niet zomaar maar je moet gewoon opletten.
      Itjes zonder dm worden wel degelijk verwijderd, als je dat niet opvalt moet iets actiever raiden, het gaat je opvallen.

      Daarnaast zei ik sharing, ik heb het niet over ip sharing gehad, account sharing is nog steeds een dikke foei ongeacht vrouw of niet.
    • redstar wrote:

      dan mogen ze eerst een uitleg geven aan de reden dat ik dit niet wist ...
      plots is die regel daar en moet iedereen het maar weten .... :S

      klopt toch ook niet ..
      Jij verwacht dat GF alles netjes gaat uitleggen? Dacht dat jij al jaren ogame speelt?
      GF doet niks voor ons XD. Ze laten alles over aan het Go-team en zelf daar is er amper contact met gf omdat ze moeilijk te bereikbaar zijn
    • we hadden toen beiden een account ...
      en ik zie wel

      toch grappig dat er niet gereageerd wordt op het feit met de mensen die niet op het forum zitten of er zelfs wel op zitten maar dit nooit hebben gelezen ....

      er zullen er in ieder geval veel blij zijn dat dit plots aandacht krijgt !!!!!