Problemen met Commander SMS abonnement

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Problemen met Commander SMS abonnement

Beste spelers,

Zoals steeds meer opvalt hebben mensen last van Commander issues, ikzelf heb als 2 voornaamste het volgende gehoord:

1) Je krijgt de melding dat je al een abonnement hebt maar hebt geen functies en kunt ook niet betalen.
      2) Je betaalt normaal via sms en krijgt geen functies.

Die 2e komt gelukkig niet zo veel voor maar de eerste des te meer.
      Ik ben hier voor het weekeinde (ben een paar dagen weg geweest) al aan begonnen en heb gisteren en vandaag ook weer mails verzonden naar Gamepay en gameforge zelf.

Zij zijn op de hoogte van de problemen maar hebben nog geen oplossing.
      Ook kan ik niet zeggen of we snel iets kunnen doen voor benadeelde spelers, hier heb ik nog niets over gehoord.

Ik had nog geen newspost gemaakt omdat ik hoopte iets meer informatie te krijgen zodat ik jullie beter kon voorlichten, maar helaas is me dit nog niet gelukt.

Onze excuses voor dit ongemak en ik hoop spoedig meer info te hebben.

Cobis Taba
    • Spelers,

Gezien de opmerkingen dat Gamepay niet zou reageren wil ik iedereen die dit gebeurd verzoeken mij de mails te zenden waar GEEN antwoord op is gekomen.

Het gaat dus niet om antwoorden die je te kort vind maar echt de mails die geen antwoord kregen en waar je compleet genegeerd werdt.

Ik neem deze mails dan mee naar GF zodat zij hier actie op kunnen ondernemen.

Cobis Taba
    • Beste spelers,

Ik kreeg net de tip dat het opzeggen van je oude abbonement er voor zorgt dat je weer een nieuwe kunt nemen. Ik had dit ooit eens iemand gevraagd en die gaf aan dat dit voor hem niet werkte, maar aangezien dit nu voor meerdere spelers wel gewerkt heeft wil ik iedereen aanraden het te proberen :).

Het is zeker niet de mooiste oplossing, maar op dit moment het beste dat ik voor jullie kan doen. En ach, als het werkt is dat het belangrijkste toch? ^^

edit: ik neem aan dat iedereen begreep dat je wel de kosten voor 1 sms betaald, voor zover ik weet geen kosten voor Gamepay maar je provider is niet gratis ^^

Have fun playing!
      Cobis Taba
    • Problemen opgelost

Beste Spelers,

Zoals al op't forum te lezen is, zouden de problemen met het verlengenen van je sms-abonnement opgelost moeten zijn. Indien je verlenging vóor de oplossing (afgelopen dinsdag) plaats had moeten vinden, gaat het mogelijk nog niet automatisch, dan zul je het nogmaals moeten stopzetten en her-activeren.
      Voor alle huidige abonnementen zou de verlenging weer als vanouds moeten gaan.

Luxx