Het blijft natuurlijk een discussie punt hoe gameforge het spel actiever kan krijgen. Hierbij mijn idee om hier wat aan te doen:
Mijn persoonlijke mening is dat er een soort van missie systeem moet komen, waaruit je beloningen krijg. Voor de starters is al een klein systeem ervoor(de tutorial) Echter kan dit veel uitgebreider, ook voor de hogere spelers en de middenmoot.
Bij heel veel spellen heb je dagelijkse missies die je kan spelen, of uitdagingen waarbij je eerst 1 missie moet uitspelen voordat je de volgende mag spelen. In ogame kan je hier zoveel meer mee.
Dagelijkse missies met tijdlimiet voorbeelden:
Geef een xx aantal grondstoffen uit
Raid een xx aantal grondstoffen
Doe een xx aantal expedities
Ruim een xx aantal puinvelden/grondstoffen bij puin ruimen op
Maak een xx aantal lichtgevechtschepen, vrachters of andere schepen, of verdediging(uiteraard is het aan gameforce om te zeggen welke schepen of verdediging ze moeten maken)
etc etc
Uitdagingen waarbij je geen tijdslimiet heb:
Al het bovenstaande
Verhogen van een gebouw
Verhogen van een onderzoek
etc etc.
Het enige waar ik een beetje mee zit is hoe je het reward systeem moet gaan maken. Hoe hoger je kom, hoe moelijker het word om bepaalde gebouwen of onderzoeken te verhogen. Dit is iets waar ik dan ook wel suggesties of ideeen van andere wil horen.
d
Mijn persoonlijke mening is dat er een soort van missie systeem moet komen, waaruit je beloningen krijg. Voor de starters is al een klein systeem ervoor(de tutorial) Echter kan dit veel uitgebreider, ook voor de hogere spelers en de middenmoot.
Bij heel veel spellen heb je dagelijkse missies die je kan spelen, of uitdagingen waarbij je eerst 1 missie moet uitspelen voordat je de volgende mag spelen. In ogame kan je hier zoveel meer mee.
Dagelijkse missies met tijdlimiet voorbeelden:
Geef een xx aantal grondstoffen uit
Raid een xx aantal grondstoffen
Doe een xx aantal expedities
Ruim een xx aantal puinvelden/grondstoffen bij puin ruimen op
Maak een xx aantal lichtgevechtschepen, vrachters of andere schepen, of verdediging(uiteraard is het aan gameforce om te zeggen welke schepen of verdediging ze moeten maken)
etc etc
Uitdagingen waarbij je geen tijdslimiet heb:
Al het bovenstaande
Verhogen van een gebouw
Verhogen van een onderzoek
etc etc.
Het enige waar ik een beetje mee zit is hoe je het reward systeem moet gaan maken. Hoe hoger je kom, hoe moelijker het word om bepaalde gebouwen of onderzoeken te verhogen. Dit is iets waar ik dan ook wel suggesties of ideeen van andere wil horen.
d
Uni 13: 5 hofs
Uni 14: 10 hofs
Mizar: 124 hofs + 12 gevorderde slagen / top 10
Orion: 23 hofs
Vega: 162 hofs + 10 gevorderde slag
Wasat: 16 hofs
Uni 14: 10 hofs
Mizar: 124 hofs + 12 gevorderde slagen / top 10
Orion: 23 hofs
Vega: 162 hofs + 10 gevorderde slag
Wasat: 16 hofs