De tijd indicatie rechtsboven

    • De tijd indicatie rechtsboven

      Hallo,

      Ik heb een vraag over de tijdsindicatie rechtboven in het scherm.
      Hier zie je in het spel de datum en het spel, en daaronder staat nog een tijd.
      Eerst staat hier tussen haakjes een aantal negatieve seconden, en daarachter staat een tijd.

      Wat betekent die "tweede " tijdsaanduiding met die seconden tussen haakjes?

      Bijvoorbeeld:
      • 02.07.2017 13:18:30
      (-1.2s) 12:44:52


      ThnX alvast!

      En aub geen trollen.......... :P
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • Oeps dan heb ik mischien wel teveel info gedeeld nu? Zal ik mijn router maar eens resetten dan. ;)
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • Blijkbaar is het antwoord nog niet gegeven dus ik zal eens een poging doen. Naar mijn weten is dit een AntiGame Origin (AGO) feature die de originele tijd laat zien en de tijd wanneer je voor het laatste gefresht hebt. Handig als je wilt idlen om de zoveel tijd of iets. Niet dat idlen anno 2017 nog nut heeft, maar ik denk dat je hiermee je antwoord wel hebt.
    • Obi, de eerste tijd is de tijd van de server. De tweede tijd die je ziet komt van Antigame (ga ik vanuit dat je dat hebt draaien). De seconden tussen haakjes is het verschil in de tijd tussen je pc en dat van de server. Heeft niets met vertraging te maken, enkel met hoeveel de tijd ingesteld op je pc achterloopt of voorloopt op de tijd van de server. De tweede tijd die je ziet is de laatste keer dat jij activiteit hebt gemaakt (in principe tijd van het verversen van de pagina).

      Edit: zie dat Flugel echt tijdens het typen van mijn post een deel van het antwoord reeds gegeven heeft. :)

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Kijk dat zijn nog eens antwoorden waar je echt wat aan hebt! Toppie jongens!
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try