Zo Jullie mogen allemaal gaan zitten de les gaat zo weer beginnen
Vandaag gaan we het hebben over Tandwiel overbrengingen
Ik ben Takumi een 22 Jarige Leerkracht Secundair onderwijs voor de vakken Techniek / Informatica /elektronica en elektriciteit
En de nieuwe Trial in het Ogame team
Waarom leerkracht? Nou ik pak graag agenda's af, geef graag strafwerk en enorm moeilijke toetsen
Het leukste vind ik natuurlijk de wanhoop die de leerlingen uitstralen als ze me klaslokaal binnen komen gewandeld. Wanneer ze weten dat ze niet kunnen ontsnappen uit mijn 50 minuten durende les vol keiharde en zeer moeilijke theoretische leerstof
Nee, hoor ben best een toffe leerkracht. ik vind het gewoon leuk om les te geven .
Ben trouwens nog steeds student hoor dit jaar is me laatste jaar dan mag ik me echt leerkracht noemen omdat ik al een bachelor heb kan ik me opleiding in 2 jaartjes doen i.p.v. 3
Hiervoor heb ik een bachelor elektronica/ICT gevolgd.de makkelijkste bachelor die je kan volgen in mijn ogen
Mmm wat kan ik nog zeggen?
O mijn hobby’s
- Leerlingen pesten
- Les geven
- Gamen
- Sportschieten
- ANIME KIJKEN
Sportschieten is dus de enige sport die ik dus doe
Heb zelf 3 Wapens een .22LR Marlin XT22 een .222 CZ527 en een 9mm Star30m
Anime kijken is me favoriete bezigheid.
Manga lezen is me andere favoriete bezigheid meestal s ‘avonds dan rustig voor de tv
Als jullie me lijstje willen bekijken
anime-planet.com/users/TakumiWatanabe
Wat heb ik hiervoor gedaan?
Ik ben ook nog GO geweest op ikariam
Vragenlijsten ik verwacht er al een paar en hou me rode balpen er al voor klaar
Ik neem ook alvast me oude (ban)hamer uit de kast die ik vier jaartjes geleden van lysippe heb gekregen toen ik go werd op ikariam misschien komt ie hier ook nog wel van pas maar omdat jullie allemaal lieverds zijn denk ik dat ik hem hier niet nodig zal hebben
Op dit moment trial ik in wassat maar binnenkort ga ik naar quantum als het goed is.
Zo dan was het dan weer. ik ben klaar voor al jullie lieve vraagjes
Vandaag gaan we het hebben over Tandwiel overbrengingen
Ik ben Takumi een 22 Jarige Leerkracht Secundair onderwijs voor de vakken Techniek / Informatica /elektronica en elektriciteit
En de nieuwe Trial in het Ogame team
Waarom leerkracht? Nou ik pak graag agenda's af, geef graag strafwerk en enorm moeilijke toetsen
Het leukste vind ik natuurlijk de wanhoop die de leerlingen uitstralen als ze me klaslokaal binnen komen gewandeld. Wanneer ze weten dat ze niet kunnen ontsnappen uit mijn 50 minuten durende les vol keiharde en zeer moeilijke theoretische leerstof
Nee, hoor ben best een toffe leerkracht. ik vind het gewoon leuk om les te geven .
Ben trouwens nog steeds student hoor dit jaar is me laatste jaar dan mag ik me echt leerkracht noemen omdat ik al een bachelor heb kan ik me opleiding in 2 jaartjes doen i.p.v. 3
Hiervoor heb ik een bachelor elektronica/ICT gevolgd.de makkelijkste bachelor die je kan volgen in mijn ogen
Mmm wat kan ik nog zeggen?
O mijn hobby’s
- Leerlingen pesten
- Les geven
- Gamen
- Sportschieten
- ANIME KIJKEN
Sportschieten is dus de enige sport die ik dus doe
Heb zelf 3 Wapens een .22LR Marlin XT22 een .222 CZ527 en een 9mm Star30m
Anime kijken is me favoriete bezigheid.
Manga lezen is me andere favoriete bezigheid meestal s ‘avonds dan rustig voor de tv
Als jullie me lijstje willen bekijken
anime-planet.com/users/TakumiWatanabe
Wat heb ik hiervoor gedaan?
Ik ben ook nog GO geweest op ikariam
Vragenlijsten ik verwacht er al een paar en hou me rode balpen er al voor klaar
Ik neem ook alvast me oude (ban)hamer uit de kast die ik vier jaartjes geleden van lysippe heb gekregen toen ik go werd op ikariam misschien komt ie hier ook nog wel van pas maar omdat jullie allemaal lieverds zijn denk ik dat ik hem hier niet nodig zal hebben
Op dit moment trial ik in wassat maar binnenkort ga ik naar quantum als het goed is.
Zo dan was het dan weer. ik ben klaar voor al jullie lieve vraagjes
Takmi -xalynth