Headhunt! TheDutchRitual!!
-
-
Wat nou als ik mij zelf pak?? telt dat?
-
als je 100% schroot en niet meer rebuild krijg je 50%Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
ik wil 50% nu, 50% als ik klaar ben
-
Ik doe het voor niets
“You only live once, but if you do it right, once is enough.”
.:: OGame.nl Admin :: Contact revenge@ogame.nl ::.
Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail
Join de Discord voor en door de OGame Community! OGame.NL Discord | -
Effe vlootje bouwen dus
Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2 -
Dit zijn de betere posts
-
Het addertje onder het gras is de 100% hier natuurlijk, want er zal altijd wel een vrachtertje ergens op een eenzame planeet overlevenEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
En waarom?De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium
DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000 -
Kijk naar de veiling
-
swami_dude wrote:
Het addertje onder het gras is de 100% hier natuurlijk, want er zal altijd wel een vrachtertje ergens op een eenzame planeet overleven
Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero.The post was edited 1 time, last by Vogel ().
-
131.000.000 voor 30 minuten??
Dan is er fundamenteel iets niet in orde. -
Stephan wrote:
swami_dude wrote:
Het addertje onder het gras is de 100% hier natuurlijk, want er zal altijd wel een vrachtertje ergens op een eenzame planeet overleven
Definieer zijn main vloot?
Stel: Ik haal zijn vloot neer en hij rebuild weer met ruimtewerf?
Stel: Hij saved in 3 delen en ik haal 1 deel neer?
Stel: Het is gelukt en ik kom mijn levenslange garantie op 2/1/1 inwisselen en jij hebt geen grondstoffen beschikbaar om te ruilen. Hoe lossen wij dat op? -
swami_dude wrote:
Trial Game Operator OGame.nl
IRC: Rdet
-
Cryptus wrote:
Stephan wrote:
swami_dude wrote:
Definieer zijn main vloot?
Stel: Ik haal zijn vloot neer en hij rebuild weer met ruimtewerf?
Stel: Hij saved in 3 delen en ik haal 1 deel neer?
Stel: Het is gelukt en ik kom mijn levenslange garantie op 2/1/1 inwisselen en jij hebt geen grondstoffen beschikbaar om te ruilen. Hoe lossen wij dat op?
3 of 10 delen maakt niet uit
als de slag gemaakt is gaan we het zien want het is een 100M TD of het nu via spacedock geruild of niet hij zakt en de post zal niet weg blijven...
ik heb straks 350/400m deut per week als de eco verhoging komt so....dies is wel okeyEvery Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Stephan wrote:
ik heb straks 350/400m deut per week als de eco verhoging komt so....dies is wel okey
ik zie hier wel een probleempje in komen gezien jij dat niet kan leveren.
:love: Thanks Syrabi -
"Dan liever de lucht in" is in Ogame: "Dan liever de veiling in..."Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
-
Stephan ik raad je aan eerst ff mail contact of op irc met mij te hebben over een headhunt.
Als je nu grondstoffen na een speler stuurd die hoger staat dan jou valt het onder pushing.
Zolang ik hier geen goedkeuring geef is er geen headhunt voor de spelers die hoger staan dan Stephan.Ex Admin Ogame.nl
-
some joke...:-)
yep veilingen al lange tijd een bron van irritatie...vooral van enkele top spelers die zich er niet voor schamen om veel lager geplaatste spelers via pm te intimideren en en rips ter vergelding te sturen als hen een item wordt afgetroefd... zielig!
gister 1 item weg voor 64 M gs ( +natuurlijk de eerdere biedingen)...de merge heeft GF goed gedaan!
en nu een headhunt wees verstandig en blijf bij de leest... uiteindelijk is er maar 1 ally die ervan profiteerd met dit soort acties !{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS} -
We weten allemaal dat de veiling ook toelaat dat je met ere-punten biedt. Bashen voor ere-punten en die weer verbruiken op de veiling. Jammer van die functie.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 3
3 Guests