tolkien schreef
Ik post mijn def over enkele dagen, dan heb ik allemaal mooie afgeronde cijfertjes
We wachten n spanning af... Als je wilt zou je dan ook % van totaal punten er bij willen vermelden?
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
tolkien schreef
Ik post mijn def over enkele dagen, dan heb ik allemaal mooie afgeronde cijfertjes
Originally posted by bloemkolen
ik heb maar 16,33% in uni 5
met deze defence:
Raket lanceerder: 75.000
Kleine laser: 25.000
Grote laser: 1.500
Gauss kanon: 500
Ion kanon: 3.500
Plasma kanon: 850
Kleine planetaire schildkoepel: 1
Grote planetaire schildkoepel: 1
Anti-ballistische raket: 60
Interplanetaire raket: 0
meeste grondstoffen zitten in m'n gebouwen en m'n onderzoekjes natuurlijk :]
Fabje schreef
tolkien schreef
We wachten n spanning af... Als je wilt zou je dan ook % van totaal punten er bij willen vermelden?
Originally posted by tolkien
lekker hoor bloemkolen, 85k raketlanceerders
tolkien schreef
Bij deze mijn update
Raket lanceerder ( 120.000 beschikbaar )
Kleine laser ( 200.000 beschikbaar )
Grote laser ( 20.000 beschikbaar ) (60.000)
Gauss kanon ( 5001 beschikbaar ) special voor Fabje :D (12.000)
Ion kanon ( 6000 beschikbaar ) (60.000)
Plasma kanon ( 3000 beschikbaar )
Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 70 beschikbaar )
1.608.000 punten in mijn def. 56% van 2.866.502
The post was edited 1 time, last by ThunderWalker ().
The post was edited 2 times, last by MightyMouse ().
MightyMouse schreef
Wie heeft er nou 800k. lg, of 60k. ss in uni1. Wees eens realistisch. Hij moet niet naar dat soort hypothetische vloten kijken, maar kijken naar de ripvloten die rond vliegen. Die mogen gewoon geen winst maken met een defbash.
Edit: Want als je dan precies hetzelfde doet, dus die def van jou en dan eerst 300 sterren en daarna 450, dan maakt de aanvaller de 2de keer minder verlies. niet slim dus. Hierbij ging ik er vanuit dat tolkien 15 sterren heeft.
Thundercatty schreef
MightyMouse schreef
Wie heeft er nou 800k. lg, of 60k. ss in uni1. Wees eens realistisch. Hij moet niet naar dat soort hypothetische vloten kijken, maar kijken naar de ripvloten die rond vliegen. Die mogen gewoon geen winst maken met een defbash.
Edit: Want als je dan precies hetzelfde doet, dus die def van jou en dan eerst 300 sterren en daarna 450, dan maakt de aanvaller de 2de keer minder verlies. niet slim dus. Hierbij ging ik er vanuit dat tolkien 15 sterren heeft.
Ik ging van meer RIP's (40) uit.
Verder, Verbal zou zo in een paar maanden 800k LG's kunnen hebben (of 50k SS).
Eerst moet je met de gewone def en de gegeven vloot simmen, en daarna met de def en de groene cijfertjes en de "50% meer" vloten. Dan zie je de zwakke plek.
Door de 3k Plasma's zijn SS geen goede keuze - die waren puur voor vergelijking bedoelt. Maar 800k fodder wint nu dik - en doet meer schade als een RIP-vloot van gelijke waarde.
tolkien schreef
Bij deze mijn update
Grote laser ( 20.000 beschikbaar )
Gauss kanon ( 5001 beschikbaar ) special voor Fabje
Ion kanon ( 6000 beschikbaar )
The post was edited 2 times, last by Blackhunter ().
tolkien schreef
Bij deze mijn update
Grote laser ( 20.000 beschikbaar )
Gauss kanon ( 5001 beschikbaar ) special voor Fabje
Ion kanon ( 6000 beschikbaar )
Gekke Daan schreef
Thundercatty schreef
MightyMouse schreef
Ik ging van meer RIP's (40) uit.
Verder, Verbal zou zo in een paar maanden 800k LG's kunnen hebben (of 50k SS).
Eerst moet je met de gewone def en de gegeven vloot simmen, en daarna met de def en de groene cijfertjes en de "50% meer" vloten. Dan zie je de zwakke plek.
Door de 3k Plasma's zijn SS geen goede keuze - die waren puur voor vergelijking bedoelt. Maar 800k fodder wint nu dik - en doet meer schade als een RIP-vloot van gelijke waarde.
800k fodder wint niet dik >.> de aanvaller maakt keihard verlies, mss minder als de verdediger maar verlies nontheless
The post was edited 1 time, last by Demonfreak ().
Demonfreak schreef
Dat is niet moeilijk, je gaat gewoon met een stuk of 10 man om zo'n schildpadje heen liggen,
en IP er maar lekker op los. Zeker nu je tegenwoordig ook geen raketsilo niveau 4 meer nodig
bent is het er alleen maar
gemakkelijker op geworden.
Originally posted by Perfectum
Demonfreak schreef
Dat is niet moeilijk, je gaat gewoon met een stuk of 10 man om zo'n schildpadje heen liggen,
en IP er maar lekker op los. Zeker nu je tegenwoordig ook geen raketsilo niveau 4 meer nodig
bent is het er alleen maar
gemakkelijker op geworden.
Daar heb jij wel ervaring mee he
The post was edited 1 time, last by Demonfreak ().
Originally posted by Demonfreak
bent is het er alleen maar gemakkelijker op geworden.
The post was edited 2 times, last by Arabier ().
11 Guests