Vandaag mag ik mij aan jullie voor stellen als de nieuwe Trial-GO. Ik mag beginnen in Uni 17. Dus pas maar op daar er komt wat nieuws aan om de regels na te leven.
Ik wordt buiten ogame altijd Stefan genoemd. Ben 22 jaar oud/jong.
Vorig jaar heb ik mijn opleiding afgerond voor kraanmachinist in grondverzet.
Ik ben nu werkzaam bij een loon-grondverzet bedrijf. Hoofdzakelijk zit ik hier op een graafmachine.
Ik heb eerder altijd in uni 9 gespeeld onder de naam Blackviper maar ben tegenwoordig bekend als MiniMe en speel op het moment alleen nog in de nieuwe server Jupiter.
Ik vind het erg leuk om nu het team te mogen versterken en zal ook zeker me best er voor doen.
Ben altijd slecht om veel over mezelf te vertellen dus zou zeggen als er vragen zijn vraag ze gewoon.
Je kan ook altijd contact met me op nemen via IRC.
Ook zoals ieder ander team lid heb ik een e-mail adres gekregen: Minime@ogame.nl
M.v.g.
MiniMe
Ik wordt buiten ogame altijd Stefan genoemd. Ben 22 jaar oud/jong.
Vorig jaar heb ik mijn opleiding afgerond voor kraanmachinist in grondverzet.
Ik ben nu werkzaam bij een loon-grondverzet bedrijf. Hoofdzakelijk zit ik hier op een graafmachine.
Ik heb eerder altijd in uni 9 gespeeld onder de naam Blackviper maar ben tegenwoordig bekend als MiniMe en speel op het moment alleen nog in de nieuwe server Jupiter.
Ik vind het erg leuk om nu het team te mogen versterken en zal ook zeker me best er voor doen.
Ben altijd slecht om veel over mezelf te vertellen dus zou zeggen als er vragen zijn vraag ze gewoon.
Je kan ook altijd contact met me op nemen via IRC.
Ook zoals ieder ander team lid heb ik een e-mail adres gekregen: Minime@ogame.nl
M.v.g.
MiniMe
Ex Admin Ogame.nl