Bij deze wil ik aangeven dat ik.... en ik denk niemand dit heeft verkregen.
Hierin wordt duidelijk aangegeven dat we commander en officieren krijgen voor 5 dagen als we in hadden gelogd, ik en niemand in onze alli hebben dit gekregen dus kan ik ook wel nagaan dat niemand (in ieder geval in uni 3) dit hebben ontvangen. Klopt dit?, is de mail fout?, krijgen we nog compensatie?, of is dit hete lucht wat we moeten negeren ofzo
Red Dragon @ 08-10/12:05 - Topic verplaatst van Algemeen naar Klachten en Bugs
Van: OGame
Admiraals van het universum, verenig u in deze viering!
Het is 15 jaar geleden, dat het eerste ruimteschip koers zette om het
oneindige OGame universum te onderzoeken. In oktober is het tijd voor
ons om deze galactische verjaardag met jullie te vieren. Van Sterren des
Doods en krachtige Interceptors tot dappere allianties en epische
ruimtegevechten, we zijn ongelooflijk trots op ons spel en zijn spelers.
We willen dit in waardigheid vieren en belonen jullie allen met
aanbiedingen en bonussen!
We willen jullie allemaal bedanken voor deze fantastische jaren en kijken uit naar nog veel extra jaren!
Koers Gezet voor Evenementen en Bonussen
UITBREIDING – Log in tussen 30/9 en 5/10/2017, wees actief en ontvang 5 dagen van Commandanten en Officieren!
FEEST – Tijdelijke verjaardagsservers zullen gelanceerd worden op 4/10/2017 met ingame prijzen en ROCCAT accessoires!
DOE MEE – Fantastische oktober evenementen inclusief ‘Voorwerpen bij Expedities’, ‘Grotere Maankansen’ en ‘Happy Days’!
Hierin wordt duidelijk aangegeven dat we commander en officieren krijgen voor 5 dagen als we in hadden gelogd, ik en niemand in onze alli hebben dit gekregen dus kan ik ook wel nagaan dat niemand (in ieder geval in uni 3) dit hebben ontvangen. Klopt dit?, is de mail fout?, krijgen we nog compensatie?, of is dit hete lucht wat we moeten negeren ofzo
Red Dragon @ 08-10/12:05 - Topic verplaatst van Algemeen naar Klachten en Bugs
The post was edited 2 times, last by Red Dragon ().